Zarządzenie Nr 18/2008
Wójta Gminy Wałcz
z dnia 20.03.2008 roku
w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2007 rok
Na podstawie art.199 ust.1 ustawy z dnia 30 czerwca roku 2005 r. o finansach publicznych
(Dz. U. z 2005 r. Nr 249 poz. 2104 z późn. zm.)
§ 1. Przyjmuje się sprawozdanie z wykonania budżetu gminy oraz wykonania planu finansowego zadań zleconych za 2007 rok.
§ 2. Sprawozdanie zamyka się następującymi kwotami:
1. Dochody ogółem plan - 29.838.815,74 zł
wykonanie - 30.651.742,71 zł
2. Wydatki ogółem plan - 33.871.403,74 zł
wykonanie - 32.246.313,82 zł
W tym realizacja planu finansowego zadań zleconych:
a) dotacja planowana - 5.761.339,53 zł
wykonana - 5.553.244,06 zł
b) wydatki planowane - 5.761.339,53 zł
wykonane - 5.553.244,06 zł
Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2007 przedkłada się Komisji Rewizyjnej, Radzie Gminy oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Szczecinie Zespół Zamiejscowy w Koszalinie.
|