Gmina Wałcz
78-600 Wałcz ul. Dąbrowskiego 8
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Przetargi zakończone:
Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi gminnej na odcinku Górnica – Jeziorko w Gminie Wałcz

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - Przebudowa drogi gminnej na odcinku Górnica – Jeziorko


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Wałcz: Przebudowa drogi gminnej

na odcinku Górnica – Jeziorko w Gminie Wałcz

Numer ogłoszenia: 151430 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580241, fax 067 2580241.



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej na odcinku Górnica - Jeziorko w Gminie Wałcz.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy istniejącej drogi gminnej dojazdowej o nawierzchni z kruszywa kamiennego i brukowca na drogę o nawierzchni bitumicznej. Długość drogi 1.685 m, powierzchnia 7572 m2.
Zakres rzeczowy robót obejmuje roboty przygotowawcze pod budowę nowej nawierzchni, a w tym : frezowanie nawierzchni, wycinkę drzew, wyrównanie istniejącej podbudowy i jej uzupełnienie tłuczniem sortowanym oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej zgodnie z projektem wykonawczym.
Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej może być wykonane metodą mieszanki mineralno - emulsyjnej wytworzonej i układanej na zimno z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni drogowej emulsją asfaltową z grysem kamiennym lub metodą mieszanki mineralno - bitumicznej z warstwą ścieralną asfaltową.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach:1



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: 10.000 zł - wnoszone przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ),, 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie 1. dysponują osobą posiadającą niezbędne uprawnienia i kwalifikacje w celu wyznaczenia na stanowiska Kierownika robót tj. uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej i zakresie odpowiadającym wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia. Kierownik budowy musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 3) wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 4) dysponują niezbędnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości równej cenie ofertowej, 2.posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie min. podstawowym, 5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że :każdy z osobna :nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności gospodarczej w zakresie min. podstawowym, wspólnie muszą wykazać, że :dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z ww. warunkiem, dysponują odpowiednim i niezbędnym sprzętem technicznym, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : 1.posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców.
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzpz ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 5.Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC. 7. Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, jakie posiada wykonawca. 8..Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu przedmiotu, dat wykonania i adresów odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : a).pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b).wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c).oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej : składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną

SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.walcz.ug.gov.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wałcz ul. Dąbrowskiego 8. 78 - 600 Wałcz u p. Marka Pawlik.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Wałcz.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


SIWZ na przebudowe drogi gminnej Górnica – Jeziorko


Przedmiar robót - metoda na zimno - przebudowa drogi gminnej Górnica - Jeziorko


Przedmiar robót - metoda na gorąco - przebudowa drogi gminnej Górnica - Jeziorko


ZP 341 07/2008

Wałcz, dnia 2008-07-18

 

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


W związku z zauważonymi rozbieżnościami w przedmiarach robót na zadanie Przebudowa drogi gminnej na odcinku Górnica – Jeziorko w Gminie Wałcz dokonuje się modyfikacji w zakresie przedmiotu zamówienia ( dla technologii na gorąco).


W załączeniu nowy przedmiar robót .


Poprzedni przedmiar robót w tej technologii jest nieaktualny.


Zamieszczono na stronie internetowej Gminy Wałcz www.bip.ug.walcz.pl dnia 2008-07-18


Przedmiar robót - metoda na gorąco - przebudowa drogi gminnej Górnica - Jeziorko - zmodyfikowany


 
informacje udostępnił:Rafał Falkowski
data udostępnienia: 2008-07-07 09:44:38
ostatnia modyfikacja: Rafał Falkowski 2008-10-23 08:55:10 »
drukuj wyślij link  

Dokumenty do pobrania:
 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - Przebudowa drogi gminnej na odcinku Górnica – Jeziorko
 Przedmiar robót - metoda na gorąco - przebudowa drogi gminnej Górnica - Jeziorko - zmodyfikowany
 Przedmiar robót - metoda na gorąco - przebudowa drogi gminnej Górnica - Jeziorko
 SIWZ na przebudowe drogi gminnej Górnica – Jeziorko
 Przedmiar robót - metoda na zimno - przebudowa drogi gminnej Górnica - Jeziorko
wszystkie dokumenty >>
 
 
. .
BIP - liczba wejść: 159998