ZP 341- 08/2008 Wałcz, dnia 31.07.2008r
Zawiadomienie
Zamieszczono na stronie internetowej Gminy Walcz : www.bip.ug.walcz.pl Uprzejmie zawiadamiam, że Zamawiający Gmina Wałcz postanawia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na :
“Dostawa dwóch przenośnych motopomp pożarniczych ”
- unieważnić – Uzasadnienie:
Do zamawiającego wpłynęła jedna oferta przetargowa , która została odrzucona.
Zamawiający nie posiada żadnej oferty niepodlegajacej odrzuceniu.
Podstawa prawna : art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
PRZETARG NIEOGRANICZONY
"Dostawa dwóch przenośnych motopomp pożarniczych"
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA:
Numer ogłoszenia: 160931 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580241, fax 067 2580241.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch przenośnych motopomp pożarniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymagania jakościowe i materiałowe.
1.Motopompy przenośne nowe z gwarancją producenta,
2.Motopompy wyposażone w silniki spalinowe benzynowe,
3.Ciężar motopompy z paliwem nie więcej niż 115 kg,
4.Motopompy samozasysające,
5.Motopompy z rozrusznikiem elektrycznym i ręcznym,
6.Wydajność dla wysokości ssania 1,5 m i ciśnieniu 8 bar co najmniej 1200 l/min,
7.Wydajność dla wysokości ssania 7,5 m przy ciśnieniu 8 bar co najmniej 1000 l/min,
8.Motopompy wyposażone w urządzenia do ładowania akumulatora ,
9. Motopompy posiadające świadectwo dopuszczenia do stosowania w jednostkach ratowniczych straży pożarnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.13-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy :
1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, lub według własnego wzoru
2)Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
3)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
4)Oświadczenia o :
udzieleniu ............ okresu gwarancji jakości
terminie realizacji dostawy,
5)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
6)Karta technologiczna lub specyfikacja techniczna sprzętu ( w języku polskim ), pozwalająca ocenić spełnianie wymagań i parametrów wraz ze zdjęciem w kolorze,
7) Oświadczenie o obsłudze gwarancyjnej wraz z podaniem sieci punktów serwisowych lub podanie sposobu realizacji tej obsługi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.walcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd gminy Wałcz
ul. Dąbrowskiego 8
78-600 Wałcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.07.2008 godzina 14:00,
miejsce: Urząd gminy Wałcz
ul. Dąbrowskiego 8
78-600 Wałcz
pokój 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ na dostawę motopomp pożarniczych
|