Zarządzenie nr 19/2009
Wójta Gminy Wałcz
z dnia 20.03.2009 roku
w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2008 rok
Na podstawie art.199 ust. l ustawy z dnia 30 czerwca roku 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249 póz. 2104 z późn. zm.)
§ 1. Przyjmuje się sprawozdanie z wykonania budżetu gminy oraz wykonania planu finansowego zadań zleconych za 2008 rok.
§ 2. Sprawozdanie zamyka się następującymi kwotami:
1. Dochody ogółem plan - 33.206.409,77 zł
wykonanie - 34.078.426,61 zł
2. Wydatki ogółem plan - 33.206.409,77 zł
wykonanie - 30.394.868,33 zł
W tym realizacja planu finansowego zadań zleconych:
a) dotacja planowana - 6.046.304,79 zł
wykonana - 5.745.681,78 zł
b) wydatki planowane - 6.046.304,79 zł
wykonane - 5.745.681,78 zł
Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2008 przedkłada się Komisji Rewizyjnej, Radzie Gminy oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Szczecinie Zespół Zamiejscowy w Koszalinie.
WÓJT GMINY WAŁCZ
PIOTR ŚWIDERSKI