Wójt Gminy Wałcz
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Strażnika - aplikanta w Urzędzie Gminy w Wałczu
1 .Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
b) ukończone 21 lat
c) korzystanie w pełni z praw publicznych
d) nienaganna opinia
e) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
f) niekaralność sądowa za ściganie z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
g) uregulowany stosunek do służby wojskowej h) wykształcenie średnie
i) umiejętność pracy w zespole
j) opanowanie
k) odporność na stres
2. Wymagania dodatkowe:
a) ukończony kurs dla strażników gminnych/miejskich
b) kierowanie pojazdami (prawo jazdy kat.B)
3. Zakres obowiązków:
a) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych
b) postępowanie ze zwierzętami bezdomnymi
4. Warunki pracy:
a) praca patrolowa w terenie
5. Wymagane dokumenty:
a) CV
b) list motywacyjny
c) dokument potwierdzający tożsamość
d) dokumenty poświadczające wykształcenie - potwierdzone kserokopie lub oryginały wraz kopiami do wglądu
e) oświadczenie o niekaralności
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW :
Oferty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Wałczu ,ul.Dąbrowskiego 8 w Biurze Obsługi Interesanta, z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. strażnika aplikanta Urzędu Gminy w Wałczu" w terminie do 15 czerwca 2010r.
Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wałcz.
Dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych( Dz.U z 2002r.Nr 101,poz.926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych(Dz.U.Nr 223, póz. 1458).