Zarządzenie Nr 69/2006
Wójta Gminy Wałcz
z dnia 16.11 2006r
w sprawie powołania komisji przetargowej do oceny ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu ograniczonego na: Zaprojektowanie i wykonanie robót modernizacyjnych mających na celu obniżenie kosztów zużycia mediów.
Na podstawie: art. 19, art. 20, art. 21 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004r, póz. 177 )
zarządza się co następuje :
§1 Powołuje się komisję przetargową w składzie :
Przewodniczący: Szczepan Kabatek
sekretarz komisji: Krystyna Światowa członkowie : Stanisław Saks członkowie : Marta Suska
§2.
Komisja przetargowa otrzyma następujące dokumenty zapewniające poprawne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego tj. :
a) ogłoszenie o postępowaniu,
b) druki i formularze niezbędne do przeprowadzenia postępowania.
§3 Do zadań komisji przetargowej będzie należało :
a) ocena złożonych ofert pod względem formalnym i merytorycznym,
b) rozpatrywanie ważnych ofert i wybór oferty najkorzystniejszej zgodnie z kryteriami przyjętymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) przesłanie zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej do wykonawców.
§4.
Komisja działa na podstawie regulaminu pracy komisji przetargowej, który stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§5.
1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja dokona opublikowania ogłoszenia o wynikach postępowania, po zatwierdzeniu protokołu przez Wójta Gminy Wałcz.
3. Komisja zakończy pracę po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą lub unieważnieniu postępowania.
§6. Niezbędną obsługę pracy komisji zapewni p. Marta Suska.
§7. Upoważnia się Przewodniczącego komisji do zasięgania opinii innych ekspertów lub biegłych w koniecznych przypadkach.
§8. Regulamin pracy komisji przetargowej stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
WÓJT GMINY WAŁCZ
PIOTR ŚWIDERSKI
|